facebook 4364
Facebook
twitter 4215
Twitter

Windows 7 X-Men Wolverine Teması (Visual Styles)

Windows 7 X-Men Wolverine Temasını indirmek için bu bağlantıyı kullanın.Size tavsiye edebileceğim çok güzel bir Visual Styles (3.Parti) Windows 7 temasıdır.
Yukardaki Başlat iconu (Start Orb) ile temanızı daha da güzel bir hale getirebilirsiniz.Başlat iconu eklemek için buradaki konuya bakın.

Bu tema 3.parti bir temadır.Bu tür temaları kurmak için buradaki konuya bakın.Uploadlar Hotfile'a yapılmıştır.

6 yorum :

  1. hocam bir sorum var size. Umarım yardımcı olabilirsiniz. Kardeşim bilgisayarına custupack diye bir program yüklemiş ve onun için de bir tema indirmiş. Tema stili ve simgeleri değiştiriyor. Sonra vazgeçip kaldırdık. Ama şimdi resim linkini de vereceğim; görülen simgeyi bir türlü orjinale çeviremedik ve ben acaip sinir oldum bu duruma. Ne yapmak lazım bunun için. Orjinal simgeye çeviremiyoruz. İconpackager i indirip denedim olmadı. TuneUp ile denedim olmadı. Uxtheme yamasını kaç kere kaldırdım kurdum olmadı. Bir türlü eski halini almıyor. Custopacki de kaldırdık sistemden. Eğer bir fikrin varsa ve yardım edersen gerçekten sevinirim. Ne bileyim orjinal dosyası var mı bunun bilmiyorum. Nasıl yüklerim geri nasıl düzeltirim onu da bilmiyorum. Windows 7 nin iso sunu açıp baktım pek bir şey anlamadım. Umarım yardımcı olabilirsin. Explorer ı açtığım zaman o sarı simge yerine taskbar da işte bu simge gözüküyor.

    http://img545.imageshack.us/i/ekranalntsdw.png/

    YanıtlaSil
  2. Hocam bir şekilde bir çözümünü buldum. :) Görevçubuğuna herhangi bir explorer penceresini açıp sabitledim. Sonra o sabitlediğim simgeye sağ tıkladım. Sağ tıkladığım listede "windows gezginine" de sağ tıkladım ve özellikler dedim. Bu gıcık ikon orda duruyordu tabi simge değiştir dediğim de. Simgeyi her değiştirdiğimde yine aynı ikon kalıyordu. Bir türlü değişmiyordu simge. Fakat bu sefer ben de simge adresi oalrak "%SystemRoot%\system32\SHELL32.dll" seçtim. Oldu işte o zaman. Orjinal simgeyi bulamıyorum tabiki de ama olsun yine de bu da iyidir. :) Zaten alakasız bir yere zart diye sormuşum sorumu ama kusura bakmayın. Sizi elimden geldiğince takip ediyorum. Dahası w7 ile tanıştığımdan beri takip ediyorum gerçekten. Dedim herhalde ilgilense ilgilense @cyber ilgilenir herhalde dedim. En azından yorumumu yayınlamışsınız; başka biri görüp yardım edebilirdi böylece. Neyse çok uzatmayayım :) Bu da resmi :

    http://img840.imageshack.us/i/adszcc.png/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, hocam çok gücendim vallahi.Ben bu sayfaya aceleyle yorum bıraktığımı hatırlıyorum.Nasıl olmuşta yorumum gözükmedi anlamıyorum.Mail kutuma baktığım da yorumun Başarılı bir şekilde gönderildiğini anladım.Blogger'ın azizliğine uğradık sanırım;

    https://lh3.googleusercontent.com/-n13YZIXa5BM/TWq8nJ98ZhI/AAAAAAAAC3o/PN-xaKtYCbU/s1600/ssss.PNG

    (Yorum Zamanına bakabilirsiniz)

    Bende size vaktim olmadığı için buradaki konuyu incelemenizi tavsiye etmiştim;

    http://windows7li.blogspot.com/2010/02/windows-7-gorev-cubugundaki-windows.html

    Simge değiştir'e tıklayıp değiştirebilirdiniz sanmıştım ama sizinde dediğiniz gibi adresi farklı girmek gerekiyormuş.

    Neyse hocam sonunu, Shell32.dll,137 yapın.

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar pek fazla ilgilenemiyorum malesef.Sürekli bir koşturmaca, aklım allak bullak.Kusura bakmayın (:

    YanıtlaSil
  5. Estağfurullah hocam. Çok teşekkür ederim ben yine de. Biraz daha göz atsaymışım bloga cevabı bulabilirmişim. :) Bu arada neyin sonunu 137 yapıcam anlayamadım :D

    YanıtlaSil
  6. Adsız17:54

    Link kırık...

    YanıtlaSil

Konu hakkında görüş, öneri ve sorularınızı belirtebilirsiniz.

(İnternette fikir ve düşüncelerin yayılmasında büyük rol oynayan Web 2.0 siteleri (bloglar, forumlar, video siteleri, sosyal ağlar vs) çok sesliliğin ve demokrasinin bir parçası olarak anlaşılmalıdır.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...